За време и по емитувањето на рекламите на Coinbase во текот на Super Bowl, околу 20 милиони луѓе го скенирале нивниот QR код за една минута.
Суперболот е многу повеќе од финален натпревар на најпопуларниот спорт во САД. Станува збор за настан чии музички изведби на полувреме се легендарни, а за рекламите кои се прикажуваат на паузите долго се зборува.
Најозборуваната реклама по овогодинешниот Super Bowl е онаа на Coinbase. Рудиментирана и едноставна, ја исполни својата цел – го привлече вниманието на корисниците, а поради големиот прилив (Coinbase вели дури 20 милиони кликови за една минута), апликацијата паднала, што доволно зборува за интересот.
Како што може да се види на приложеното видео, целата реклама се сведува на QR код кој полека се движи низ екранот и ја менува бојата. Затоа, милиони кликнаа на тој код што ги однесе на страницата Coinbase каде што можеа да добијат 15 долари во биткоин за да се пријават за нивната услуга. Многумина ја искористија можноста.
Откако рекламата ги освои Америка и светот, некои безбедносни експерти предупредија дека QR-кодовите може да претставуваат потенцијална безбедносна ранливост. Ова не важи за конкретно рекламирање, но неговиот голем успех би можел да го популаризира огласувањето преку QR-кодови, односно повеќе луѓе во иднина да почнат да ги скенираат. Сајбер-криминалците исто така би можеле да ја искористат оваа можност.
Аналитичарот на CSS Insight, Бен Вуд, ги спореди QR-кодовите со фишинг-мејловите. Станува збор за лажни мејлови кои се направени да изгледаат како да доаѓаат од одреден безбеден извор, но со кликнување на врската во нив, корисниците може да ги одведат на некоја лажна страница каде што можат да ги предадат своите податоци на криминалци или каде што можат да преземат некој малициозен софтвер.
Затоа, сите повикуваат на претпазливост, а посебно внимание треба да се посвети на јавните локации како паркинзи, трговски центри и слично каде што криминалците можат да лепат налепници со phishing QR кодови и да чекаат корисниците да кликнат на нив.
Извор: Zimo.hr