Apple ги предупреди корисниците на iPhone да не го користат Chrome од безбедносни причини, а Microsoft го прави истото. Сега, Chrome ја прекинува практиката што го предизвика ова.
Можеби се сеќавате на рекламата што Apple ја емитуваше во 2024 година, која ги прикажуваше корисниците на Android како го користат прелистувачот Chrome на јавни места додека се шпионирани од камери кои се претвораа во птици и одлетуваа.
Овие камери, кои беа тракери што ги следеа корисниците на интернет, експлодираа кога ќе се обидеа да ги шпионираат корисниците на Safari. Поентата беше дека прелистувачот Safari на Apple подобро ги штити личните податоци на корисниците од другите мобилни прелистувачи, вклучувајќи го и Chrome.
Слично на тоа, Microsoft ги повикува корисниците на Windows да се префрлат од Chrome. Компанијата им кажа на корисниците на Windows дека „Microsoft Edge е управуван од истата технологија како Chrome, со додадена доверба на Microsoft“, и покрај овие напади, Chrome останува најпопуларниот прелистувач во светот со повеќе од 3 милијарди корисници, според PhoneArena.
Нема алтернатива
Сепак, минатата недела, Google призна дека неговиот Privacy Sandbox не успеал. Ова беше предложената алтернатива на Google за колачиња од трети страни за веб и Android апликации во јануари 2024 година, со цел да се добие чувство за интересите на потрошувачите без да се следат низ мрежата, со цел да се испорачаат прилагодени и персонализирани реклами.
Privacy Sandbox би го преместил изборот на реклами и обработката на податоци во прелистувачот и уредот на корисникот, наместо тракери од трети страни да испраќаат индивидуални кориснички податоци до нивните сервери низ мрежата. Минатата година, Google одлучи да не ги укинува колачињата од трети страни, а сега го запре шестгодишниот проект Privacy Sandbox.
Иако проектот беше претставен во 2019 година, основната рекламна технологија се користи нешто повеќе од две години.
И покрај тоа што корисниците на Chrome повторно се соочуваат со голема можност да бидат следени и да им се прикажуваат персонализирани реклами, се очекува огромниот пазарен удел на Chrome да остане стабилен – во моментов, прелистувачот држи повеќе од 70% од пазарот и на мобилни и на десктоп уреди.