Nothing Phone 3 добива мешани критики – причината е неговиот необичен распоред на камерите, новата Glyph Matrix и цената што далеку ги надминува претходните Nothing телефони.
Како одговор на растечките поплаки за цената на Phone 3, портпарол на Nothing изјави за Bloomberg дека компанијата „нема планови да ја намали цената на уредот“ и дека нејзините маржи се клучни за одржување на инвестициите.
Потоа дојде клучниот дел: Портпаролот рече дека повеќето поплаки за цената доаѓаат од корисници во Индија, но дека регионот „не е главен фокус“ за Phone 3.
„Го дизајниравме нашето портфолио на производи со различни ценовни групи за различни региони, а имаме и други понуди во асортиманот кои се повеќе фокусирани на Индија“, додаде портпаролот.
Со оглед на тоа што Индија е пазарот што ја сочинува најголемата корисничка база на Nothing и го забележа својот најбрз раст во последните две години, изјавата изгледа малку потценувачка.
Според „Counterpoint Research“, „Nothing“ забележа раст од 146% на годишна основа во испораките во регионот во вториот квартал од 2025 година.
Но, додека попристапната верзија на брендот е очигледно привлечна за клиентите, „Phone 3“, неговиот самопрогласен прв „вистински водечки“ телефон, привлече критики затоа што не нуди премиум искуство споредливо со серијата Galaxy S25 или линијата Pixel 9. Наместо да се осврне на критиките за неговата цена и позиционирање, компанијата, која е позната по тоа што е фокусирана на заедницата, зазеде забележително одбранбен тон.
„Не знам зошто луѓето се толку емотивни во врска со дизајнот на телефонот. Или ви се допаѓа или не. А ако не ви се допаѓа, едноставно продолжете понатаму. Имаме колеги кои ги вознемируваат поради дизајнот“, рече извршниот директор Карл Пеи.
Поврзани артикли