Иако Еван Шпигел претходно изјави дека е горд што Цукерберг го копира, сепак му кажа што мисли за тоа.

Кога Марк Цукерберг го купи Instagram за милијарда долари во 2012 година, некои медиуми и аналитичари сметаа дека тоа е преголема цена за таква апликација, која во тоа време беше достапна само за корисниците на iPhone. Но, на крајот се покажа како брилијантен потег кој многукратно се исплатеше, а неколку години подоцна, Facebook плати значително повисока цена за WhatsApp.

Додека тие компании не можеа да одолеат на доларите на Цукерберг, друга компанија, имено позната социјална мрежа, му даде „палец надолу“. Така, пред 12 години, Цукерберг понуди дури три милијарди долари за да го преземе Snapchat, а во тоа време некои зборуваа за потегот на шефот на Facebook како понуда што не може да се одбие. Но, за извршниот директор на компанијата, Еван Шпигел, таа бројка не била доволна, па решил да тргне по својот пат и ја одбил понудата, а Snap подоцна излезе на берзата.

Копирање до успех
Бидејќи Цукерберг не можеше да го купи Snapchat, се одлучи за друга стратегија – копирање. Имено, она што ја направи популарна конкурентската социјална мрежа, тој реши да го имплементира во сопствените мрежи. Така, во 2016 година, тој ја ископира најпопуларната функција на Snapchat – приказните. Откако прво ги интегрираа во Instagram, подоцна станаа достапни на Facebook и WhatsApp. Како што е очигледно, ова копирање се покажа како одличен потег бидејќи бројот на приказни на Инстаграм наскоро го надмина бројот на приказните на Snapchat.

Но, Цукерберг не застана само на копирање приказни, туку со текот на времето и копираше функции како исчезнување на директни пораки, филтри за замена на лица и слично. На крајот, сето ова делумно придонесе за стагнација на растот на Snapchat, бидејќи некои корисници ја заменија таа социјална мрежа со Instagram, која е поголема мрежа каде што можат да најдат слични опции, но и многу повеќе.

Интересно е тоа што Шпигел првично беше горд на фактот што Цукерберг го копира бидејќи рече дека се чувствува одлично кога создавате нешто толку едноставно и елегантно што ќе го копираат вашите конкуренти.

Но, се чини дека се предомислил, па поради ова копирање и имитирање на неговите мрежи, Еван Шпигел решил да го трола Марк Цукерберг на прилично интересен и уникатен начин. Имено, на LinkedIn, во делот кој накратко опишува со што се занимава, напиша дека е сопруг и татко на четири момчиња, а сега додаде дека е потпретседател на продукти во Meta. Со тоа на сите им стави до знаење што мисли за Meta да ги копира опциите кои првпат се појавија во Snap.

Дека Meta направи одлична работа низ годините се гледа по нејзината пазарна вредност, која полека се приближува до вредноста од речиси два трилиони долари, додека Snap, кој имаше добар период во 2021 година и почетокот на 2022 година, сега вреди нешто повеќе од 18 милијарди долари. Сопственото богатство на Шпигел се проценува на нешто повеќе од три милијарди долари.