YouTube најави дека посилно ќе се бори против видеата со „очигледна кликбајт“.
Овие видеа со „очигледна мамка за кликање“ се опишани од платформата во сопственост на Google како „видео каде што насловот или сликичката им ветува на гледачите нешто што не можат да го остварат“.
YouTube вели дека поради овие клипови, гледачите се чувствуваат „измамени и фрустрирани“, бидејќи доаѓаат на страницата за да решат некој проблем што ги мачи.
Значи, не се работи само за насловите, туку и за thumbail, односно за сликата што се прикажува во „најавата“ на видеото. На пример, ако сликичката вели „врвни политички вести“, а клипот воопшто нема политички вести, ќе се отстрани.
Платформата ќе почне да ги отстранува видеата од својата платформа прво во Индија, а не е кажано како акцијата ќе се прошири оттаму, ниту во кои региони.
Во моментов, информациите се дека YouTube ќе ги брише видеата кои ги прекршуваат правилата без да издаде никакво предупредување. Откако ќе ги поминете старите клипови, приоритет ќе бидат новите што се објавуваат на страницата.