Пред да се појави на пазарот, Humane AI Pin изгледаше дека има светла иднина. Сепак, овој уред, најблаго речено, не успеа во очекувањата.
Според документите за внатрешна продажба објавени од The Verge, повеќе корисници во моментов го враќаат Humane AI Pin во продавниците отколку што го купуваат.
Компанијата се надеваше дека ќе продаде 100.000 единици во првата година, но оваа цел е далеку од исполнување – во моментов само околу 7.000 се во употреба, според протечените документи.
До денес се продадени околу 10.000 парчиња, а вратени се 3.000. Имајќи предвид дека гаџетот воопшто не е евтин (чини 700 долари), не е ни чудо што корисниците не се двоумат да го вратат откако ќе дознаат дека ништо не им служи.
Специјализираната веб-страница „Engadget“ соопшти дека овој уред „не решава никакви технолошки проблеми“ и праша за што е наменет, а сето тоа било пред да се открие дека има опасност од пожар при полнењето, што само дополнително допринело за лошите рецензии.
Тие критики ги повтори и познатиот технолошки блогер Маркус Браунли, кој го нарече Humane AI Pin „најлошиот производ што некогаш го користел“.
Од компанијата Humane тврдат дека податоците што ги презентира „The Verge“ не се точни, но не навлегуваат во детали за да разјаснат каде точно лежи грешката во изјавите.
„Немаме што друго да кажеме, бидејќи не ги коментираме финансиските податоци. Сето ова ќе го проследиме до нашиот правен советник“, велат од компанијата.