Lord of the Rings: Gollum е една од најлошо оценетите игри во годината (според многумина и најлоша), а проблемите со неа продолжуваат да се трупаат.
Германскиот медиум Game Two се обиде да добие информации за тоа што тргнало наопаку, а во едно интервју луѓе кои претходно работеле за креаторот на оваа игра, Daedalic, им кажале дека извинувањето за лошиот резултат го напишала вештачката интелигенција.
Целите се поставени високо кога станува збор за LOTR: Gollum, но излегува дека Daedalic загризал повеќе отколку што може да голтне.
He’s got nothing more to lose… How far will he go to retrieve his Precious? 💍
The Lord of the Rings: Gollum™ is now available on PC, PlayStation and Xbox consoles.
➡️ https://t.co/TWqfcna0yn#GollumGame pic.twitter.com/gyTrVMiW2s
— The Lord of the Rings: Gollum (@GollumGame) May 25, 2023
Различни проблеми ја погодија видео играта од самиот почеток – од тоа што немаше комуникација меѓу тимовите кои работеа на развојот, поради недоволно големиот буџет, па сè до недостигот на работна сила.
По многу лошата реакција на јавноста, од компанијуата Nacon, која во меѓувреме го купи Daedalic, издаде соопштение во кое се извини, но два анонимни извори велат дека извинувањето всушност го напишал ChatGPT, а не вистински луѓе.
Поврзани артикли