Неодамна беше објавен интересен напис во кој се дискутира за плановите на Мета за WhatsApp.
Во Мета со години се обидуваат да ја монетизираат популарноста на нивната комуникациска платформа WhatsApp, за која пред девет години платија дури 19 милиони долари.
Бројот на корисници на WhatsApp постојано се зголемува и надмина две милијарди, а Мета сака да најде начин да го задржи толку големиот раст на корисници, но и да се обиде да заработи што повеќе пари од нив.
Одвреме-навреме во јавноста се шират гласини дека компанијата на Цукерберг би можела да стави поголем акцент на огласите и рекламите, а истите гласини неодамна повторно почнаа да кружат на интернет по напис објавен во Financial Times. Во написот се наведува дека некои тимови во Мета разговарале за поставување реклами во списокот за разговор со контакти на главната страница на WhatsApp.
Во написот се споменува дека конечната одлука за рекламите не е донесена, а се споменува и можноста за воведување претплата на WhatsApp со која би се избегнало прикажување на реклами.
Да потсетиме, компанијата пред неколку години размислуваше да стави реклами во статус на WhatsApp, но тие се откажаа од таа одлука. Штом таквите информации се појавија на интернет, наиде на големи критики од корисниците кои, очигледно, не сакаат рекламите да им го расипат искуството за користење на платформата.
Што се однесува до рекламите меѓу разговорите кои ги објави Фајненшл тајмс, се чини дека од тоа нема да има ништо, барем засега. Имено, на тој напис реагираа од самата Мета, нагласувајќи дека не само што не започнале со никаков развој и тестирање на таа опција, туку и дека не планираат да го спроведат споменатиот начин на прикажување реклами во разговорите.
Сепак, прашање е дали во тој случај може да се употреби познатата поговорка „каде има чад има и оган“, бидејќи аналитичарите сметаат дека е само прашање на време кога Мета ќе се одлучи за посериозен обид за воведување реклами во WhatsApp. На примерот на нивните други мрежи како Фејсбук и Инстаграм, можеме да ги видиме различните начини на кои Мета монетизираше милијарди корисници на тие платформи, а несомнено е дека темата за монетизација на WhatsApp често е на дневен ред.
Во моментов тие генерираат приход од WhatsApp преку WhatsApp Business, опција наменета за деловни корисници кои им плаќаат за одредени услуги, па таа опција веќе има околу 200 милиони месечни корисници. Исто така, еден од плановите со кои имаат намера да ги зголемат приходите е опцијата за персонализирани пораки за деловните корисници, како и интегрирање на опцијата за плаќање за некои пазари каде ќе може да им се плаќа на трговците директно од WhatsApp.
Поврзани артикли