Во Apple, се свесни дека нивниот мобилен уред iPhone 15 Pro не може сосема да се справи со хардверските можности на тешките конзоли од три килограми. Но, тие најдоа нов агол за аргументот зошто iPhone е најдобрата конзола.

iPhone 15 Pro ќе работи со игри како Assassin’s Creed Mirage, римејк на Resident Evil 4 и Death Stranding. Или како што велат во Apple: ранг игри за конзоли. Иако не е импресивно од страна на уред кој чини двојно повеќе од тие конзоли и не доаѓа со контролерот што го препорачуваат за играње на тие игри, секако е импресивен од техничка страна.

Чисто податок за размислување: iPhone 15 pro тежи само 221 грам, додека најлесниот PlayStation 5 тежи 3,4 килограми. Самата идеја тие два уреди да работат со ист тип на игри звучи малку надреално, но ќе стане реалност.

Во интервју за IGN, Apple откри неколку детали за можноста и кажа неколку работи кои звучат како класичен маркетинг спин.

Потврдено е дека iPhone ќе може да се поврзе со надворешен 4K дисплеј и да работи игри, но како и обично, игрите ќе диктираат со каква резолуција ќе се прикажуваат и со какви перформанси;

Потврдено е дека од софтверската страна, Apple се грижи да не се прегрее уредот додека играте игри со такви тешки барања;

Програмерите не мора нужно да ги приспособуваат игрите за контроли на допир, што значи дека некои нема да се репродуцираат на iPhone без посебен контролер.

Apple исто така во интервјуто изјави дека веруваат дека iPhone 15 Pro ќе биде најдобрата конзола за игри. Сега, тие се свесни дека тоа не значи дека ќе биде најспособниот хардвер или најбогатата платформа со игри. Така излегоа со нов аргумент.

Apple вели дека се фокусирани на креаторите на игри и самите игри, а не се натпреваруваат со другите конзоли. Сепак, тие нагласуваат дека е практично повеќенаменскиот уред како iPhone сега да може да служи и како гејмерска конзола која ја имате постојано со вас.

„Мислам дека велат дека најдобрата конзола е онаа што ја имате со вас. Затоа iPhone 15 Pro ќе биде најдобрата конзола за игри“, изјави Џереми Сендмел од Apple.