Во 2019 година, Google најави нов идентитет на бренд за својот мобилен оперативен систем. Речиси четири години подоцна, Android го ажурира своето лого со нов натпис и 3D верзија на легендарната роботска глава.

Овој нов знак започнува со голема буква „А“ по години на Android со мали букви. Новиот фонт покажува дека „n“ и „r“ се совршено заоблени, враќајќи се на стилот на футуристичките ликови од 2008 година и ублажените ликови од 2014 година.

Главата на роботот повеќе не е усогласена со Google, наместо тоа, тие се одлучија за 3D глава на Android што повеќе се истакнува. Оваа 3Д глава првпат можеше да се забележи на CES 2023, а сепак беше прикажана покрај малите букви „андроид“, додека Google генерираше голем број експресивни верзии користејќи различни материјали.

На пример, гумата се користела кога се мисли на брендот Android Auto. Оваа нова фигура уште еднаш се појави на I/O 2023, со различните дизајни и материјали (како диско топката) кои влегоа во игра кога Google го опиша Android како „Најизразен оперативен систем“.

За прв пат, овој ажуриран наслов и 3D глава можеа да се видат рамо до рамо во реклама за Android што зборува за апликации од прва страна на паметните телефони Samsung Galaxy S23 Ultra и Flip 4. Google го потврди „новиот идентитет на брендот“ на 9to5Google и рече дека ќе слушнеме повеќе за тоа во иднина.

„Прикажуваме некои елементи од нашиот нов идентитет на брендот на различни настани, вклучително и нашиот штанд на CES од почетокот на оваа година и други материјали за кампања, како што се дигитални и банери реклами. Ќе имаме повеќе информации во наредните месеци“, соопшти Google.