За прв пат во својот прелистувач, Microsoft го престигна Google со нови функционалности, па компанијата сега размислува за начини како да одговори на се попопуларниот Bing Chat и персонализираното искуство на прелистување веб.

Преку својот Bing и интегрирањето на чет-ботови со вештачка интелигенција, Microsoft зададе еден вид удар на егото на Google, што е синоним за пребарување на веб, а уште повеќе се загрижени што почна да привлекува сè поголем број корисници на својот пребарувач. .

Неговата функција за генерирање илустрации или разговор, кои истовремено пребаруваат на Интернет и одговараат на прашања на природен јазик, е нешто што Google сè уште не успеал да го создаде, па сега компанијата се обидува да најде начини да одговори на овој значаен потег на конкуренцијата.

Можен одговор на тоа дојде минатиот викенд во статија објавена од Wall Street Journal. Според информациите со кои располагаат, Google планира целосно да го редизајнира својот најпознат сервис – пребарувачот, на тој начин што суштински ќе ги промени првите резултати од пребарувањето кои се претставени по испраќањето на барањето. Она што досега го прикажуваа како „10 сини врски“, т.е. резултатите од пребарувањето на првата страница, ќе бидат заменети со целосно нова содржина.

Затоа, во иднина, откако ќе „гугламе“ поим, би можеле да добиеме резултати во форма на „визуелни, лични и човечки“ одговори, кратки резимеа на најважните пронајдени информации, во форма на кратки аудио-визуелни снимки.

Со оглед на тоа дека Google сака да привлече првенствено помлади корисници, кои се навикнати на ваква содржина, некои веќе велат дека ова ќе биде чекор кон претворање на Google во TikTok. Наместо „скролување“ низ резултатите од пребарувањето, на посетителите на пребарувачот ќе им биде понудено да му поставуваат потпрашања на природен јазик, а одговорите да ги бараат со „скролување“ на одговорите, што исто така е искуство слично на „скролување“ на кратки видеа на TikTok.

WSJ наведува дека првите чекори од оваа голема промена ќе бидат претставени на нивната годишна I/O конференција, што би можело да го натера пребарувачот на Google да го направи првиот значаен чекор во новата ера напојувана со вештачка интелигенција.