Спроведеното истражување покажа кои апликации корисниците во САД најмногу сакаат да ги избришат од своите паметни телефони.
Денешните паметни телефони се преполни со различни апликации и корисниците повремено одлучуваат да ги исчистат своите уреди за да ги средат, но и да се ослободат од некои апликации кои или не ги користат или имаат негативно влијание врз нив бидејќи поминуваат премногу време на нив, итн.
Одговорот на прашањето кои апликации повеќето корисници сакаат да ги избришат од своите телефони го дадоа експертите за сајбер безбедност од VPNOverview.
Нивното истражување се заснова на гуглање, односно пребарување на термини за бришење апликации од телефонот, при што треба да се нагласи дека резултатите се однесуваат само на САД.
И тие резултати се интересни. Имено, апликацијата која повеќето корисници сакаат да ја избришат од својот телефон е и една од најпопуларните – Instagram. Во текот на шесте месеци додека беа следени пребарувањата, забележани се околу 900.000 пребарувања за „како да се избрише“ или „како да се деактивира“ таа мрежа.
Лошата вест за Марк Цукерберг е што втората апликација на оваа листа е исто така на Мета и тоа е Facebook – бришењето на Facebook од телефонот го пребарувале повеќе од 385 илјади луѓе. На трето место е Snapchat, мрежен омилен меѓу младите, а повеќе од 215.000 луѓе барале начини како да го избришат и деактивираат.
На оваа листа е и Твитер. По преземањето на компанијата од Маск, многу се зборуваше за тоа колку корисници размислуваат да ги затворат своите сметки на мрежата и да се свртат кон алтернативи. Податоците од VPNOverview покажуваат дека во последните шест месеци, околу 92.000 корисници барале термини поврзани со бришење на Twitter.
На петтото место со нешто помалку од 25 илјади пребарувања е Телеграм.
Една од причините зошто апликациите на Мета се на првите две места, според CNBC, е тоа што тие се апликации кои се веќе на повеќето телефони. Минатата година, Instagram го зазеде второто место по бројот на преземања на глобално ниво со речиси 550 милиони, додека пред мрежата на Мета беше TikTok со 672 милиони.
Дополнително, најновите истражувања укажуваат на зголемената недоверба на корисниците кон популарните социјални мрежи поради ширење на дезинформации, злоупотреба, фишинг, проблеми со приватноста и друго.