По 20 долги години, Blizzard, компанијата зад популарната франшиза World of Warcraft, ги затвори своите сервери во Кина, што фрли милиони кинески гејмери ​​во очај.

Милиони играчи во Кина го изгубија пристапот до иконската франшиза World of Warcraft и другите популарни видео игри на компанијата, бидејќи серверите на Blizzard Entertainment во земјата се затворија по две децении. Услугите на компанијата во Кина беа прекинати неодамна, означувајќи го крајот на ерата за обожавателите, сето тоа откако истече договорот за лиценцирање со долгогодишниот локален партнер NetEase.

World of Warcraft, исто така познат како WoW, е исклучително популарна онлајн игра со повеќе играчи која им овозможува на корисниците да се борат со чудовишта и да прават експедиции во фантастичниот свет на Azeroth.

Многу играчи ширум светот пораснаа со големиот хит, вклучувајќи ги и оние во Кина. Кинеските гејмери ​​го изразија своето неверување за губењето на нивната долгогодишна забава во објавите на социјалните мрежи.

„Кога се разбудив, сè уште не сакав да прифатам“, напиша еден корисник на „Веибо“, кинеска платформа слична на Твитер. „Плачев цела ноќ во сон бидејќи играта беше офлајн. „Сонував дека плачам среде час во училницата“, додаде тој.

Друг играч го опиша World of Warcraft како „неговата прва љубов“.

Исклучувањето на играта во Кина следи по жестокиот спор помеѓу Blizzard, единица на Activision Blizzard (ATVI) и NetEase.

Странските издавачи мора да соработуваат со локални партнери за да понудат видео игри во Кина. Меѓутоа, минатиот ноември, Blizzard и NetEase објавија дека нема да ги обноват своите договори за лиценцирање што истече во јануари.

Тие зделки опфаќаа објавување на неколку популарни наслови на Blizzard во Кина, вклучувајќи ги World of Warcraft, Hearthstone и Diablo III. Во тогашните одделни изјави, двете страни истакнаа дека не можат да постигнат нов договор за клучните услови, без да прецизираат дополнителни детали.

Во соопштението, Blizzard рече дека контактирале со NetEase за да побараат „нивна помош за изнаоѓање начин за продолжување на актуелниот договор за шест месеци“, но тоа очигледно не се случило.

Американската компанија истакна дека апелирала до NetEase да им дозволи на обожавателите да продолжат да играат без прекин. „За жал, по преговорите, NetEase не го прифати нашиот предлог за продолжување“, рекоа од Blizzard.

Кинескиот технолошки и гејмерски гигант NetEase го обвини Blizzard дека го изненадил со својата „ненадејна изјава“, нарекувајќи го предлогот на американската компанија „безобразен, несоодветен и неконзистентен со деловната логика“. NetEase, исто така, истакна дека Blizzard веќе „почна да наоѓа нови партнери“ во Кина, ставајќи ја компанијата со седиште во Хангжу во „неправедна“ позиција.

Blizzard во декември изјави дека обожавателите на World of Warcraft ќе можат да создадат резервна копија од нивната историја на играње и да се погрижат да се зачува целиот напредок додека не го раскине договорот со NetEase и не најде нов партнер, пренесува CNN.