Мета, која ги поседува Фејсбук и Инстаграм, веќе ја отстрани опцијата огласувачите да им прикажуваат реклами на тинејџерите врз основа на нивните интереси и активности, а почнувајќи од февруари, на тинејџерите ќе им се прикажуваат реклами само врз основа на возраста и локацијата.
Мета рече дека сака „тинејџерите да гледаат реклами кои се насочени кон нивната возраст и производи и услуги што се достапни таму каде што живеат“, се вели во соопштението објавено на блогот на компанијата.
Отстранувањето на полот како опција за таргетирање следи по претходните промени во начинот на кој огласувачите можат да допрат до малолетната публика, вклучително и отстранувањето на можноста за таргетирање тинејџери врз основа на нивните интереси и активности.
Мета исто така рече дека претходните објави и лајкови на Инстаграм и Фејсбук нема да информираат какви видови реклами гледаат тинејџерите.
Почнувајќи од март, тинејџерите ќе имаат контроли и ресурси „специфични за тинејџерите“, вклучително и опцијата за означување на видовите реклами што не би сакале да ги гледаат и да дознаат повеќе за тоа како функционира рекламирањето во апликациите на Мета, соопшти компанијата.
Стандардите за рекламирање на Мета веќе забрануваат реклами за алкохол или производи за слабеење наменети за помлади од 18 години, а во некои земји старосната граница е уште поголема.
Мета рече дека тинејџерите не се способни да донесуваат одлуки за возрасните за тоа како нивните онлајн податоци се користат за рекламирање, особено кога станува збор за прикажување производи што може да се купат.
Компанијата со години беше критикувана дека не прави доволно за да ги заштити тинејџерите кои ги користат нејзините апликации.
Поврзани артикли