Поради зголемените трошоци, корисниците трошат помалку на се, од видео стриминг до храна, но се чини дека не се откажуваат од барање партнер.

Match Group, која е сопственик на апликацијата за запознавање Tinder, тврди дека бројот на претплатници се зголемил за 7 отсто на глобално ниво помеѓу јули и септември. Вкупната продажба се зголемила на 810 милиони долари во споменатиот квартал. Покрај Tinder, Match Group ги поседува Hinge и OkCupid.

Сепак, Match Group предупредува дека глобалното економско забавување почнува да го зема својот данок. Се вели дека послабите економски услови ги отежнуваат брендовите како што е услугата за запознавање Plenty of Fish, која се грижи за луѓе со пониски примања, додека луѓето почнаа да купуваат помалку на платформите на компанијата.

Tinder е една од најпопуларните апликации за запознавање во светот и забележа раст на продажбата и корисниците во трите месеци до септември. Компанијата, исто така, има бесплатна верзија на својата услуга и вели дека и е помогнато со враќање на функцијата што им овозможува на корисниците да лизгаат налево и надесно и од работната површина.

Гледано како целина, Match Group има околу 100 милиони активни корисници, а најмногу придонесува Tinder. Сепак, иако бројот на претплатници е зголемен, корисниците се уште трошат помалку пари на опциите Super Likes и Boosts, кои го прават профилот повидлив.

Стотици милиони луѓе ги користеа апликациите на Match Group, а во кварталот имаше 16,5 милиони корисници кои плаќаат ширум светот. Тоа всушност е повеќе од трите месеци до јули, кога имало 16,3 милиони корисници. Овој раст се припишува на пазарите надвор од САД и Европа каде што бројките всушност благо се намалија.

Tinder има тежок период со голем број промени во раководството, вклучувајќи го и заминувањето на извршната директорка Рената Ниборг во август по помалку од една година на оваа функција.

Match сè уште бара замена и е фокусиран на подобрување на корисничкото искуство на Tinder за жени, откако апликацијата се соочи со критики за навредливи интеракции.

Резултатите на Match доаѓаат откако голем број технолошки гиганти беа исплашени од глобалното економско забавување.

Apple и Amazon неодамна предупредија дека нивната продажба е погодена бидејќи потрошувачите ги намалуваат трошоците. Овие компании изјавија дека зголемените трошоци за живот ја намалуваат куповната моќ на потрошувачите. Во меѓувреме, акциите на Мета, која е сопственик на Facebook, паднаа за повеќе од 20 отсто пред десетина дена по лошите резултати на гигантот.

Акциите во Match, кои беа слаби оваа година, минатиот вторник пораснаа за 16 отсто по објавувањето на резултатите.