SUV со спортска суспензија, 19-инчни тркала и 300 КС.

Opel го проширува својот електрифициран опсег фокусиран на перформанси со Grandland GSe, по неодамна претставената Astra GSe.

Новата врвна опрема за овој компактен SUV модел не обезбедува дополнителна моќност во споредба со стандардниот погон AWD PHEV, кој испорачува 300 КС (220 kV / 300 КС), но носи поспортско поставување на суспензијата и помали визуелни подобрувања што го разликуваат од останатиот дел од гамата.

Grandland GSe, исто така, ја должи својата атлетска природа на сет од 19-инчни тркала инспирирани од концептот Manta GSe, нов дифузор и амблем GSe на задната врата.

Црна хауба е опционална, која одговара на сјајните црни детали на амблемот, отворите на браниците, куќиштата на ретровизорите, покривот, спојлерот и алуминиумските тркала.

Како и обичниот фејслифтиран Grandland, GSe има и LED светла и препознатливата предна табла на Opel Visor.

Внатре наоѓаме пар спортски седишта покриени со Alcantara со сертификат AGR, додавајќи повеќе странична поддршка без да се жртвува удобноста.

Како што веќе споменавме, погонскиот систем е plug-in хибрид кој комбинира 1,6 турбо бензински мотор со два електрични мотори, што дава вкупно 300 КС.

Очекувано е опремен со e-AWD погон на сите тркала, а забрзувањето од 0 до 100 km/h се постигнува за 6,1 секунда. Максималната брзина е 235 km/h (135 km/h доколку се вози исклучиво на електричен погон).

Според WLTP, потрошувачката е 1,3 l/100 km, се разбира, под услов редовно да ја полните батеријата.

Потписот GSe, исто така, укажува на некои дополнителни модификации. Така, теренецот на Opel има поцврсти пружини и амортизери со технологијата KONI FSD (фреквентно селективно амортизирање), што овозможува различни карактеристики на амортизација за управување наспроти удобност.

Цената се уште не е објавена, но од Opel најавија дека Grandland GSe наскоро ќе пристигне на пазарот.