Facebook продолжува да дава приоритет на забавните видео содржини по примерот на TikTok, најавувајќи дека во април следната година, ќе ја повлече функцијата „Инстант написи“ што ја воведе во 2015 година.
„Инстант написите“ требаше да им даде на издавачите попривлечен начин да ги презентираат своите написи на Facebook, помагајќи им да го зголемат ангажманот на читателите во апликацијата. Во тоа сценарио, Facebook требаше да им служи на издавачите како додаток на нивните главни страници.
Но, со текот на времето, градењето односи со издавачите стана помалку приоритет бидејќи Мета станува се повеќе ориентирана кон видео содржина.
Извршниот директор на Мета, Марк Цукерберг, пренесе SocialMediaToday, неодамна забележа дека гледањето видео опфаќа 50% од времето поминато на Facebook, додека Reels е најбрзо растечки формат на содржина на Facebook и Instagram, што јасно покажува дека видеото станува најпривлечниот формат на содржина.
Less than 3% in #Facebook’s Feed are posts with links to news articles according to Meta. "As a business it doesn’t make sense to over invest in areas that don't align with user preferences." Monetization had been a key issue. #instantarticles via @axios https://t.co/CIvctmRwtx
— Talin Dilsizyan (@TalinPro) October 14, 2022
„Во моментов, помалку од 3% од она што луѓето ширум светот го гледаат на Feed на Facebook се објави со линкови до статии за вести. И како што рековме претходно оваа година, нема смисла како бизнис да се преинвестира во области кои не усогласете се со преференциите на корисниците“, пренесува Axios.