Апликацијата Snapchat доби сет од нови AR филтри кои може да се користат за виртуелно да се испробаат костими за Ноќта на вештерките и забавите пред всушност да се купат.
Станува збор за костими дизајнирани на тема на некои познати серии и филмови, а кога ќе го изберат вистинскиот, корисниците лесно можат да го купат преку апликацијата Snapchat. Во понуда се најразлични костими инспирирани од филмови и серии како што се „Harry Potter“, „Squid Game“, „Stranger Things“, „Hocus Pocus“, „Transformers“, „Power Rangers“ и други.
Snap спроведе истражување во соработка со консултантската компанија Ipsos, кое покажа дека купувањето стана главна причина луѓето да користат AR технологија. Сè повеќе трговци на мало и компании нудат алатки за AR што може да се користат за виртуелно да се испробаат производите што ги продаваат. Snap, исто така, веќе некое време ги проширува своите алатки за AR, а во август им понуди можност на брендовите да ги поврзат своите каталози со AR Lens во апликацијата.
Потребни се само мерки на телото за да купувате костими преку Snapchat. Технологијата за компјутерска визија на Snapchat ќе постави фотографија од производот на телото, а корисникот може да направи Snap и да го сподели со пријателите доколку сака. Новата функција може да се тестира на профилот Disguise Costumes.