Кварталните приходи на Мета паднаа за прв пат во историјата, а сега бараат начин да ги зголемат бројките и да ја вратат насмевката на лицата на инвеститорите.
Една од стратегиите за раст на приходите е обидот да се извлечат повеќе пари од Инстаграм, така што рекламите ќе се појавуваат во повеќе сегменти на апликацијата, вклучително и „Explore feed“ и feed-от на објави на корисничките профили.
Брендовите сега можат да поставуваат реклами во feed Explore, но рекламите во feed-от на профилите сè уште се во фаза на тестирање. Компанијата ќе им понуди на некои од креаторите шанса да заработат дел од приходите од рекламите што ќе се појават во „фидовите“ на нивните профили.
Мета објави низа други вести поврзани со рекламирањето, кои ќе имаат влијание и на Инстаграм. Компанијата ќе ги тестира рекламите за AR во „фидови“ и приказни, а брендовите би можеле да ги користат за да им дозволат на луѓето виртуелно да „тестираат“ мебел во нивните домови или да го погледнат одблизу автомобилот.
Исто така, се експериментираат со нови формати на реклами во Фејсбук и Инстаграм Reels, кои вклучуваат формат „post-loop“, реклами кои траат меѓу четири и 10 секунди и се прикажуваат по reels-от и може да се прескокнат. По завршувањето на рекламата, reels-от ќе почне повторно. Компанијата тестира и рекламни „вртелешки“ со фотографии, кои ќе се наоѓаат на дното на Facebook Reels. Покрај тоа, брендовите ќе имаат пристап до бесплатна музичка библиотека за користење во рекламите на Reels.
Што се однесува до бројот на реклами што корисниците всушност ќе ги видат, тој може да биде различен за секоја личност. Можеби ќе ги видат, можеби не, но дефинитивно ќе се појавуваат во поставки каде што не биле досега.
„Бројот на реклами на платформата варира во зависност од тоа како луѓето го користат Instagram. Ние внимателно го следиме расположението на луѓето, како за рекламите, така и за целокупната комерцијалност“, изјави портпаролот на Instagram за Engadget.
Изгледа дека Мета не размислува за фактот дека некои луѓе не сакаат да гледаат реклами.