Внатрешните податоци на Instagram, објавени од технолошките медиуми, покажуваат дека Instagram не може да биде задоволен од ситуацијата во однос на нивниот конкурент TikTok.
Копирањето приказни од Snapchat се покажа како голем успех за Instagram, па за краток временски период „приказните“ брзо ја освоија оваа социјална мрежа. Тие се обидоа да го направат истото со копирање на TikTok, кога ја воведоа опцијата за кратко видео Reels. Очекувањата беа големи, но се чини дека реалноста е малку поинаква.
Имено, како што е објавено во Business Insider, повикувајќи се на интерен извештај, Instagram нема премногу причини да биде задоволен кога станува збор за активноста на корисниците на Reels.
Од 11 милиони креатори на мрежата, само една петтина од нив објавуваат видеа преку Reels секој месец, додека поголемиот дел од корисниците на Reels немаат интеракција со корисниците. Еден од проблемите, според извештајот, е недостатокот на оригинална содржина, па речиси една третина од содржината се креира на други платформи и потоа се поставува на Instagram.
Разликата помеѓу TikTok и Reels најдобро се покажува со бројот на часови кои корисниците ги поминуваат гледајќи видеа секој ден. Имено, таа бројка за TikTok е речиси 200 милиони часови (197,8 милиони), додека корисниците на Instagram гледаат видеа преку Reels само 17,6 милиони часа дневно, се открива во извештајот.
Instagram реагираше на тие медиумски извештаи и тврди дека сепак не е сè толку сиво и дека станува збор за застарени, а во некои случаи и неточни податоци кои ја покажуваат неточната состојба на Reels. Портпаролката на компанијата Деви Нарасиман коментира за Business Insider дека имаат уште многу работа, но и дека креаторите и компаниите постигнале „ветувачки резултати“, додека растот на монетизацијата е побрз од очекуваното преку Reels.
Да потсетиме, Instagram неодамна најави промени на својата социјална мрежа, преку кои би требало да стане посличен на TikTok, со поголем акцент на препораките за видео и содржини од непознати корисници и креатори. На крајот, барем привремено се откажаа од тие промени, бидејќи наидоа на голем отпор од корисниците кои не сакаат Instagram да стане копија на TikTok.
Поврзани артикли