Google започнува нова јавна кампања во која ќе се обиде да го принуди Apple да го прифати RCS, протоколот за размена на пораки меѓу платформи кој требаше да ги наследи СМС и ММС.
Технолошкиот гигант лансираше нова страница „Get the message“ (сфати ја пораката) на која можеме да најдеме препознатлива фраза аргументи зошто Apple треба да го поддржи RCS стандардот, додека целта е потечна комуникација помеѓу iPhone и Android. Секако, тука е и неизбежниот хаштаг #GetTheMessage за фановите да можат да ја споделат пораката и на социјалните мрежи, објаснуваат од Verge.
Проблемот на кој се фокусира Google е видлив за повеќето луѓе во форма на зелени и сини меурчиња во апликацијата iMessage на Apple. Додека iPhone ја користи својата услуга за комуникација помеѓу iPhone уредите (iMessage доаѓа со реакции, групни разговори, шифрирање и испраќање висококвалитетни фотографии), тој ги користи старите технологии за SMS и MMS за да комуницира со Android.
За да го реши проблемот, Google почна да испраќа прилично јасни сигнали до Apple, со акцент на воведување поддршка за RCS, кој и самиот има многу слични функции на iMesage, само што работи на Android. Компанијата исто така нагласи на конференцијата IO дека се надева дека „секој мобилен оперативен систем“ ќе поддржува RCS.
Производителот на iPhone, пак, не се обидува да го скрие личниот интерес во целата ситуација, особено ако се земе предвид познатата драма за сините и зелените меури. Исто така, на Google не му помага тоа што има документирана историја на напуштање на сопствените апликации за пораки, што донекаде го подобри во 2019 година со преземање иницијатива и склучување договори со големи компании како Samsung, кои, да се потсетиме, во најновите верзии на своите Galaxy S22 уреди го земаа протоколот на Google како главен стандард за комуникација.
Зад оваа кампања секако стои интересот на Google за дополнителна заработка. Компанијата од неодамна има мнозинска контрола врз центрите за податоци што опслужуваат RCS, што значи дека привлекувањето на голем број корисници на Apple во RCS би го зголемило профитот на дата центрите. Исто така, треба да се нагласи дека овој начин на поттикнување на промени е само уште еден обид да се натпреварува со Apple, што всушност и одговара моменталната состојба.
Дали новата јавна кампања на Google конечно ќе го поттикне Apple да испорача RCS на iPhone? Имајќи предвид дека има еден куп причини зошто тоа воопшто не би одговарало на Apple, би рекле дека шансите се исклучително мали.
Прифаќањето на RCS од страна на Apple во овој момент е исто толку веројатно како и колективното префрлање на американските корисници од iMessage на WhatsApp или Signal, кои, да потсетиме, со години служат како мост за комуникација помеѓу Apple и Android во Европа.