Најновиот развиен спортски тркачки автомобил од серијата GT3 е официјално претставен.

Новиот Porsche 911 GT3 R ќе и биде претставен на јавноста на овогодинешниот 24-часовен Spa-Francorchamps.

Од сезоната 2023, тимовите на клиентите на Porsche можат да промовираат ново тркачко возило на светските настани за моторспорт што се придржуваат до GT3 регулативите.

Возилото е базирано на најновата генерација 992 на моделот 911. Во споредба со неговиот претходник, новиот модел 911 GT3 R има поголем мотор кој произведува до 416 kW (565 КС), поконзистентни аеродинамички перформанси и оптимизиран баланс на возилото.

Со најновата генерација на 911 GT3 R, Porsche претставува нов тркачки автомобил за трки на клиенти. Новиот предизвикувач за серијата GT3 ширум светот се базира на актуелната генерација 992 и ќе биде подготвен за трка на почетокот на сезоната 2023. Развојот започна во 2019 година.

Приоритет е подобрувањето на перформансите во возењето за професионалците и аматерските таканаречени „џентлменски“ возачи, како и користењето на поголеми резерви на перформанси за различни класификации за биланс на перформанси (BoP).

Друга точка на фокус е ставен на подобрување на управувањето со тркачкиот автомобил за тимовите и намалување на трошоците за одржување. Porsche Motorsport сега го нуди новиот 911 GT3 R по цена од 511.000 евра плус ДДВ во зависност од земјата и опционални додатоци.

Откако класата GT3 беше најавена како професионална категорија во северноамериканската серија IMSA, на ред е Светскиот шампионат за издржливост FIA WEC: од 2024 година, тркачките автомобили од класата GT3, како што е новата 911 GT3 R, ќе имаат право за прв пат да учествуваат во 24 часа Ле Ман.

Во основата на овој нов тркачки автомобил е речиси стандардниот мотор заснован на 992 генерацијата на моделот 911. Како и кај претходниот модел, станува збор за шестцилиндричен мотор со водено ладење со четири вентили и директно вбризгување гориво.

Главната нова карактеристика е зафатнината: како и 911 RSR, капацитетот на новиот 911 GT3 R е зголемен за добри пет проценти од 3.997 на 4.194 кубни метри.

Ова ја зголеми максималната моќност на моторот на околу 416 kW (565 КС). Но, прво и најважно, Porsche го оптимизираше вртежниот момент и максималната моќност низ опсегот на вртежи. Затоа, новиот 4,2-литарски шестцилиндричен мотор е посоодветен за аматерски „џентлменски“ возачи.