И покрај негативните бројки, пазарот не е во криза, па ќе биде интересно да се види каква ќе биде побарувачката за гејмерски хардвер и игри во последниот квартал.
Кога започна пандемијата пред околу две и пол години, луѓето мораа да го променат својот животен стил и начинот на кој живеат и работат преку ноќ. Некои почнаа да работат од дома, а некои поради природата на работата останаа дома и извесно време добиваа државна помош бидејќи поради природата на работата не можеа да работат од четирите ѕида.
Досегашните работни места, излегувањето и дружењето потоа ги заменија домашните активности, а за многумина тоа значеше гледање телевизија и видео услуги како Нетфликс, како и играње видео игри. Побарувачката за гејмерски хардвер, како што се конзолите, како и игрите, се зголеми во голема мера.
Иако пандемијата сè уште не е завршена, ситуацијата е многу променета, па во повеќето делови од светот веќе нема мерки како маски и тестирање и животот се врати во горе-долу нормала. Колку што е тоа можно, додека се соочуваме со голем економски пад, инфлација и рецесија. Времето кое го поминале дома и не можеле да патуваат, многумина сега сакаат да го надокнадат, па ги ставиле гејмерските компјутери и конзоли во втор план и се свртеле кон други активности како спорт и патување.
Таа промена се чувствува во сегментот на продажба на гејмерски хардвер и софтвер, како и времето кое луѓето го поминуваат играјќи игри, покажуваат информациите на компаниите Сони и Мајкрософт, чии дивизии за видео игри завршија во минус во однос на истиот период минатата година. Само во САД, падот на овој пазар беше дури 11 отсто на 4,3 милијарди долари, иако ова е сепак многу поголема бројка во споредба со периодот пред пандемијата.
Покрај горенаведеното, има и други причини за падот на овој пазарен сегмент – од проблеми со синџирите на снабдување, руско-украинскиот конфликт до помал број на нови наслови кои би привлекле поголем број гејмери.
И покрај ова, аналитичарите велат дека во моментов нема причина да се грижиме за состојбата на пазарот на видео игри и веруваат дека ситуацијата ќе биде појасна на крајот на годината.
Имено, во текот на последниот квартал расте побарувачката за електроника за широка потрошувачка, а за многумина гејмерската конзола и (или) игрите често се на врвот на листата на желби. Исто така, во текот на втората половина од годината, може да очекуваме некои нови наслови како „God of War Ragnarok“ кои би требало да привлечат голем број на гејмери и да ги зголемат нивните трошоци, како и времето кое го поминуваат играјќи игри.