Децениската серија на непрекинат раст на приходите на Facebook конечно заврши
Социјалната мрежа го објави својот прв годишен пад на приходите во вториот квартал. Најавен е пад од еден процент на 28,8 милијарди долари, а се предвидува дека во третиот квартал падот може да биде уште поголем.
Вкупниот профит на компанијата-мајка на Фејсбук, Мета, падна за 36 отсто на 6,7 милијарди долари. Reality Labs, одделот одговорен за создавањето на метаверсот на Марк Цукерберг, изгуби 2,8 милијарди долари овој квартал.
Додека Вол Стрит го очекуваше првиот пад на приходите, ова потврдува колку бизнисот на Мета брзо стана предизвик на сите фронтови. Известувањето „Ask App Not to Track“ на „Apple“ на „iPhone“ уредите ги направи рекламите на Meta помалку ефективни, што ја чинеше Meta 10 милијарди долари приходи од реклами само минатата година. Сегашната економија, која многу брзо забавува, доведе и до тоа огласувачите да инвестираат помалку.
Во меѓувреме, во своите напори да се натпреварува со TikTok, Мета ги реорганизира Фејсбук и Инстаграм за да ги нагласи кратките видеа и објави кои системот им ги препорачува на луѓето. Зборувајќи со аналитичарите, Цукерберг рече дека процентот на содржини што луѓето ги гледаат на Фејсбук и Инстаграм што доаѓаат од сметките што корисниците не ги следат ќе се удвои повеќе од следната година. Изградбата на вештачка интелигенција потребна за да се случи тоа е скапа инвестиција, истакна тој.
Иако приходите на Мета се намалуваат, компанијата успеа да го зголеми бројот на дневни корисници на Фејсбук за три отсто на 1,97 милијарди, со што се смени загрижувачкиот пад на корисниците забележан пред неколку квартали. Мета објави дека 2,88 милијарди корисници сега го користат нејзиниот пакет апликации – Facebook, Messenger, Instagram и WhatsApp – секој ден, што е четири отсто повеќе од пред една година.
Цукерберг рече дека компанијата видела трендови кои се попопуларни од очекуваното на Facebook, главно поради зголемената интеракција со видеата. Форматот на кратко видео Reels заработува побрзо од Stories. На долг рок, компанијата очекува Reels да биде двигател на приходите.