Фактот што има електрични автомобили кои бараат многу помалку работа, исто така, му помага на Тесла да постигне поголема брзина на сервис.

Мултимилијардерот и најголем акционер на Tesla, Илон Маск, сака да постигне невидена ефикасност.

Со својата последна објава на Твитер уште еднаш предизвика поплава од коментари.

Имено, тој напишал дека сака услугите да се вршат во истиот момент кога возачот ќе го остави електричниот автомобил во работилница. Лидерот на Тесла како пример ги споменува тимовите на механичарите во Формула 1 кои се исклучително брзи во решавањето на сите проблеми.

Ова не е прв обид на Tesla да постигне висока ефикасност и брзина во сервисот. Во 2015 година, компанијата го ангажираше Кени Хендкамер, 25-годишен ветеран во Ф1 и поранешен главен механичар на Ред Бул Рејсинг, како глобален директор за иновации во услугите.

Хендкамер има имплементирано брзи сервисни ленти инспирирани од Ф1 за да го намали времето на чекање. Сега, очигледно, целта е дополнително да се намали времето на сервисирање.

Фактот што има електрични автомобили кои бараат многу помалку работа, исто така, му помага на Тесла да постигне поголема брзина на услугата.