Brand Finance, водечка светска консултантска фирма за вреднување на брендови, секоја година тестира 5.000 од најголемите светски брендови во 29 сектори и 36 земји. Huawei е високо рангиран во извештајот Brand Finance Electronics & Appliances 50 за 2022 година, објавен во март, во највредните и најсилните категории, задржувајќи ја водечката позиција од минатата година.
Huawei ја задржува својата позиција како еден од највредните електронски брендови во светот со раст од 29% на годишно ниво на вредноста на брендот до 71,2 милијарди долари, што ја позиционира компанијата на трето место во светот. По промените во условите на пазарот и пореметувањата на синџирот на снабдување предизвикани од пандемијата со Ковид-19, првокласните брендови покажуваат силна издржливост и покрај ограниченото ниво на понуда.
Huawei, исто така, се рангира високо во категоријата најсилни брендови за електроника и апарати со Brand Strength Index (BSI) 82 од 100, и рејтинг на брендот AAA-. Експертите на Brand Finance истакнуваат дека инфраструктурата и бизнисот на Huawei ориентирани кон потрошувачите се тешко погодени од санкциите од некои западни влади, но компанијата успеа да одговори со зголемување на инвестициите, и во локалните технолошки компании и во активности поврзани со истражување и развој. Huawei бележи раст и во телекомуникацискиот бизнис поради воведувањето на 5G мобилна мрежа во Кина, Европа, Блискиот Исток и Африка. Покрај тоа, брендот ја зајакнува својата софтверска база со инвестирање во оперативни системи како што се HarmonyOS и EulerOS за да им обезбеди на потрошувачите целосно технолошки искуство.
Huawei го објави својот годишен извештај за 2021 година кој ги открива стабилните нивоа што компанијата ги одржува во текот на изминатата година. Според најновиот извештај, Huawei оствари приходи од 99,9 милијарди долари во 2021 година и 17,8 милијарди долари нето добивка, што претставува зголемување од 75,9% на годишна основа. Трошоците за истражување и развој на компанијата достигнаа 22,3 милијарди долари во 2021 година, што претставува 22,4% од нејзиниот вкупен приход, со што вкупните трошоци за истражување и развој достигнаа над 132 милијарди долари во изминатите 10 години. Компанијата планира постојано да ги зголемува инвестициите во истражување и развој.
Потрошувачкиот бизнис на Huawei се фокусира на желбите и потребите на потрошувачите, дополнително градејќи го глобалниот екосистем за интелигентна, целосно поврзана ера, како дел од стратегијата Seamless AI Life. Оваа гранка генерираше приход од 38,1 милијарди долари во 2021 година и продолжува да расте во продажбата на паметни преносливи уреди, паметни екрани, безжични стерео слушалки (TWS) и мобилни услуги на Huawei (HMS). Конкретно, сегментите за паметни уреди и паметни екрани пораснаа за 30%+ на годишно ниво. HarmonyOS се користи на повеќе од 220 милиони Huawei уреди до 2021 година, станувајќи најбрзо растечки мобилен оперативен систем во светот.
Поврзани артикли