Apple во текот на вчерашниот ден претрпе глобален прекин на работа кој траеше повеќе од четири часа, но компанијата сега тврди дека успеала да ги решат проблемите со серверот.
Претходно денеска, илјадници корисници на Apple пријавија проблеми со Apple Maps, Apple Music и неколку други апликации и сајтови на овој технолошки гигант. Прекинот беше глобален, а корисниците имаа проблеми низ САД и Европа.
Според страницата за статусот на системот на Apple, технолошкиот гигант сега ги реши проблемите со серверот со сите свои услуги.
Тој претходно потврди прекини што ги засегаат App Store, Apple Arcade, Apple Business Manager, Apple Music, iCloud, iTunes, Apple TV и многу повеќе.
Downdetector истакна и проблеми со други популарни апликации како Apple Maps, iMessage и Find my iPhone.
Ако кликнете на една од засегнатите услуги на страницата Apple System Service, сега се појавува порака: „Корисниците имаа проблем со оваа услуга. Го испитавме и го решивме проблемот“.
Корисниците на Apple почнаа да пријавуваат проблеми на Downdetector околу 17 часот, што исто така предизвика лавина од шеги на нивната сметка на социјалните мрежи.
Поврзани артикли