На повидок се нови потенцијални проблеми за Елон Маск и Tesla. Откако неодамна мораа да повлечат 54.000 возила, сега се соочуваат со уште една истрага која може да резултира со ново повлекување возила.

Истрагата ја покрена американската Национална управа за безбедност на сообраќајот на патиштата (NHTSA) откако доби 354 поплаки од возачи за таканаречено „фантомско кочење“ на автомобилот, односно неочекувано и непотребно активирање на сопирачката при активираниот асистент за возење. Имено, во некои случаи кога состојбата на патот била нормална, односно немало проблеми, метеж, сообраќајни знаци или потенцијално опасни ситуации, возилата на Tesla во кои бил активиран автопилотот понекогаш сами сопирале, без интервенција на возачот.Се разбира, ваквото ненадејно и неочекувано сопирање може да создаде големи проблеми во сообраќајот, особено за луѓето кои возат зад Тесла, кој нагло сопира и може да удри во задниот дел на возилото.

Токму тоа му се случи на возачот кој поднел жалба до NHTSA минатиот јуни. За само неколку секунди, нејзиниот автомобил забави од 120 на 65 km/h и за малку не беше погоден од друг автомобил. Ситуацијата ја пријавила и во Тесла, но по дијагнозата на автомобилот и рекле дека немаат одговор на нејзиниот проблем и дека такви ситуации може да се случуваат од време на време. Но, тие не направија ништо конкретно. Ова е опасен проблем кој може да предизвика несреќи со сериозни последици, опиша за американските медиуми сопственикот на Тесла.

Да потсетиме, Тесла претходно беше удрен од корисници кои тврдеа дека нивните автомобили понекогаш забрзуваат сами, без тие да ја притиснат педалата за гас, но податоците од автомобилот, но и истрагата покажаа дека возачите наместо сопирачки, го стискале гасот и проблемот беше во нив.

Во оваа ситуација на сопирање, се чини дека проблемот навистина би можел да биде во софтверот бидејќи автомобилот неочекувано сопира додека е контролиран од компјутерот и возачот, освен што мора да ги држи рацете зад воланот, нема други интеракции со автомобилот.

Извор: Zimo.hr