Германскиот производител на автомобили Volkswagen има интересна вест за купувачите на нивните производи
Имено, компанијата со седиште во Волфсбург најави дека во иднина електричните автомобили од оваа марка ќе можат да служат како, така да се каже, складишта на вишок електрична енергија што не му е потребна на домаќинството, па мора да се депонира за да биде се користи подоцна, или за време на возење или за потребите на семејниот дом. Ако сте размислувале како е можно едно семејство воопшто да има вишок електрична енергија, ситуацијата не е нималку невообичаена, особено не во Западна Европа, каде што многу домови или плацови имаат соларни панели.
За да може вакво нешто да биде изводливо, неопходно е да се користи ѕиден полнач, уред познат како Wallbox.
Технологијата која овозможува привремено дополнување на батериите на возилата од семејството на модели ID, за подоцна да се врати во електричната мрежа за домаќинствата, е достапна само на варијанти опремени со батериски пакет со капацитет од 77 kWh. Најдобро од сè, оваа опција ќе биде достапна за претходно продадените возила кои ги исполнуваат опишаните критериуми, а сето тоа благодарение на безжично дополнување.
Всушност, многу возачи на електрични автомобили продолжуваат да ги полнат своите возила во нивните домови, што важи и за германскиот пазар, како што потврдува локалниот магазин Bild. Во таа земја околу 42,1% од населението е во свои домови, па така од раните купувачи на моделот ID.3, 81% од нив ги полнат батериите на возилото во сопствена режија, односно преку споменатиот домашен полнач (70%) или со директно вклучување во штекер (11%).
Оваа опција ја нудат и возилата со батерии на BMW, а колку е важна оваа ставка потврдуваат и податоците од 2019 година, според кои секоја година само во Германија „се фрлаат“ 6.500 гигават часови струја добиена од ветерници и соларни панели, а сето тоа благодарение на отсуството на потреба за енергија во моментите кога се произведувала. Кога тоа би се избегнало, заштедата би се мерела во милијарда евра или би можело да се каже дека од таа струја би можеле да се движат 2,7 милиони електрични возила, цела една година.
„Сакаме батериите на нашите електрични автомобили да бидат многу флексибилни уреди кои би можеле да послужат и како подвижно складиште за произведената електрична енергија која моментално е непотребна. Токму овие енергетски складишта се клучни за проширување на придобивките од обновливите извори на енергија. Дополнително, дополната може да биде значително поевтина бидејќи ќе може да се дополни јавната електрична мрежа со сопствена струја“, вели Елке Теме за Bild, од позицијата Раководител за надополнување и енергетски прашања во групацијата Volkswagen.
Извор: Додај Гас