Се чини дека пазарот за паметни часовници нема да престане да расте во блиска иднина. Strategy Analytics проценува дека испораката на паметни часовници пораснала за неверојатни 47 проценти во однос на претходната година, во текот на вториот квартал од 2021 година, при што оваа пролет се испорачани 18,1 милиони уреди носечки уреди. Побарувачката (барем во малопродажба) се врати на нивоата пред пандемијата, според наводите од аналитичката компанија.

Strategy Analytics го припишува овој скок на постојаната побарувачка за лични здравствени уреди. Не е познато до кој степен закрепнувањето од пандемијата ја стимулира побарувачката, иако не би било изненадувачки доколку дополнителните насоки за дозволување излегувања и собирија поттикнале продажбата на паметни часовници.

Од порастот немаа корист само големите компании. Apple имаше 52% удел на пазарот и е најпродаван индивидуален паметен часовник (Apple Watch Series 6), а испораките на Samsung скокнаа за 54 проценти. Garmin часовниците фокусирани на фитнес, исто така, забележаа скок (25%), а другите (вклучувајќи го и Fossil и другите корисници на Wear OS платформата) пораснаа за 55 проценти. Генерално, пазарните резултати се исклучително добри – дури и за помалите брендови.

Постојат индикации дека овој тренд на раст ќе продолжи. Apple Watch Series 7 може да се појави за неколку недели, а Samsung Galaxy Watch 4 со Wear OS може да ја поттикне продажбата на паметни часовници со Android. Според мислењето на аналитичарите, на растот на пазарот би можеле да помогнат и евтините LTE паметни часовници на кинеските брендови како што се Oppo и Xiaomi.