„Само 1% од САД се мапирани. Пред нас има уште многу скенирање, а мапирањето на патиштата ќе биде голем предизвик“
Радарот со функција да продира низ тлото (GPR) за првпат е патентиран во раните 1900-ти, и оттогаш се користи од геолози, археолози и аеронаутички инженери. Исто така е познато дека мисијата Apollo 17 користела технологија за снимање на детални податоци за Месечината. Со други зборови, оваа технологија не е нова, но може да добие нова улога бидејќи автономното возење добива се поголемо внимание.
Некои компании веќе почнале да размислуваат за GPR за да ги постават своите автомобили пред своите конкуренти со подобрување на сигурноста и точноста на автономните карактеристики. Тоа е нешто што може да ги реши сите преостанати предизвици на автономните автомобили, истовремено заработувајќи милиони долари.
„Луѓето се запознаени со глобалните системи за позиционирање, кои триангулираат локација на растојание од еден метар. Одлично е за навигацијата, но не е доволно прецизно и доволно добро за функцијата за автономно возење која ја очекуваме “, вели технолошкиот аналитичар на IDTechEx, др. Џејмс Џефс.
Тарик Болат, извршен директор и ко-основач на WaveSens, компанија која веќе користи GPR во своите радарски системи, вели дека прецизната локализација во било кој тип на динамична средина (како што се лошо обележаните површини на патиштата, теренот надвор од патот и лошото време) ќе ја промени насоката на технологијата. Имено, GPS и камерите го мапираат светот околу нас, вклучувајќи згради и други пречки, но WaveSense ги мери правците, карпите, шуплините и почвата на околу три метри во земјата.
Во суштина, „ако GPS е сликата во време, GPR е отпечаток од прст. Заедно создаваат посилна подвижна слика “, вели Болат. Компанијата најави инвестиција од 15 милиони долари и е прогласена за најдобра на Меѓународниот саем за автомобили во Северна Америка 2019 година во Детроит. Поранешниот претседател на Ford, Џо Хинрикс, е назначен во одборот на директори на WaveSense една година подоцна.
„Многу производители на оригинална опрема се заинтересирани за оваа технологија и побарувачката ќе расте многу брзо“, вели Болат. “Постојат многу различни апликации кои можат да се изградат на овој слој на податоци. Но, пред да се возбудите, треба да знаете дека само околу 1% од САД се мапирани на GPR. Има уште многу скенирања пред нас, а мапирањето на патиштата ќе биде голем предизвик“, посочува др. Џефс.
Извор: Додај Гас
Поврзани артикли