TikTok сега има уште еден конкурент со кој мора да се натпреварува: Snapchat. Snap го лансираше Spotlight, новиот дел од својата апликација што ќе прикажува видеа создадени од корисниците, исто како на TikTok.

Иако ова не е прв пат апликацијата да истакнува видеа од корисниците, Snapchat првпат ги става на видно место во апликацијата. И, во случај тоа да не биде доволно да ги мотивира луѓето да креираат содржини за друга видео-платформа со кратки форми, Snap исто така вложува сериозни пари во тој напор. Компанијата истакна дека до крајот на годината ќе им исплаќа милиони долари на ден на корисниците кои ги споделуваат најпопуларните видео клипови.

На некој начин, Spotlight изгледа слично на TikTok и Instagram Reels. Се одликува со автоматска репродукција на вертикални видеа и можете да повлекувате нагоре или надолу за да се движите брзо помеѓу видеата. Алгоритмот ќе одреди кои исечоци се појавуваат во вашиот feed, иако може да истражувате и одредени теми.

Но, Spotlight е различен на други начини. Значајно е што функцијата не дозволува коментари или ремикс на јадрото на TikTok. Всушност, многу од снимките прикажани во Spotlight ќе бидат анонимни. Ако креаторот на видеото нема јавен профил (повеќето корисници на Snapchat немаат), видеата во Spotlight се појавуваат без име. Овој недостаток на контекст може да биде малку чуден ако сте навикнати да следите одредени корисници. Но, тоа исто така би можело да отстрани дел од притисок што инаку може да биде поврзан со објавувањето на јавни видеа.