Технолошка компанија од Пекинг создаде виртуелен клон на најголемиот кинески град, што е посовршен од оригиналот.
Покривајќи речиси 4.000 квадратни километри, со помош на Unreal Engine и податоци од сателити, беспилотни летала и сензори во вистинскиот Шангај, направена е дигитална реплика на градот што наскоро може да симулира настани од иднината со неверојатна точност.
Екстремниот пораст на технологијата во последните децении има големо влијание врз тоа како ги обликуваме градовите.
Соочени со низа предизвици, како што се огромен пораст на населението, климатски промени и пандемии, градовите се повеќе се потпираат на дигиталните технологии за унапредување и решавање на проблемите.
Но, „дигиталните близнаци“ ги подигнуваат работите на друго ниво.
Шангај и Unreal Engine
Со помош на Unreal Engine, развивачите создадоа комплетен виртуелен модел на најголемиот кинески град.
„Дигитален близнак“ е дигитална копија на физички субјект кои комуницираат меѓусебно. Овие модели се прецизни виртуелни прикази на физички добра кои постојано се ажурираат и можат да опфатат што било, од еден мал елемент на зграда до цел град.
Тоа е она што 51World програмерите од Пекинг го прават многу со Шангај. Со помош на Unreal Engine, тимот создаде комплетен виртуелен модел на најголемиот кинески град – кој зафаќа површина од над 3.750 квадратни километри.
Иако нивото на детали варира во зависност од моделот, повеќе од 20 познати згради, вклучувајќи познати згради како што се Ориенталниот бисер и Шангајската кула, се создадени со посебна грижа.
Проекција на реалноста
Нивната намера е да го претворат овој модел во дигитален близнак, односно виртуелен одраз на жив град кој континуирано се ажурира во реално време при собирање податоци преку географски информациски систем (ГИС), сателити, беспилотни летала и други извори.
Ова може да му овозможи на корисникот далечински да ги контролира системите за градење, да го следи протокот на сообраќај или да им покаже на граѓаните како ќе се однесува нов проект на дадена локација.
Со дигитални близнаци, дизајнерите можат да презентираат идеи во жива урбана средина пред да бидат изградени, а одлуки за, на пример, локацијата на автобуската станица до големината на новиот станбен простор може да се донесат знаејќи однапред какви ефекти ќе следат.
Како во видео-игра
За да се оптимизира ефикасноста на рендерирање во реално време, целата симулација во Шангај е поделена на сегменти од два квадратни километри.
Предметите на кои пристапувате се појавуваат подетално, покажувајќи рефлексии на околината, сенки на површините, како и реални ефекти на засенчување во согласност со временските услови.
Тоа е како да играте Fortnite – игра исто така направена во Unreal Engine.
Извор: B92.net
Поврзани артикли