На Twitter се појави снимка на тестот на системот за автоматско сопирање на Tesla Model 3, која ја направија Кинезите и на која Tesla спектакуларно потфрли.
Автомобилите на Tesla имаат најнапреден систем на автономно возење, а истовремено тоа е и еден од најконтроверзните системи во автомобилската индустрија во денешно време. Во прилог на тоа оди и најновото видео објавено на Twiiter, во кое Кинезите го тестираат овој систем на вештачките пешаци.
Поставките се едноставни, а „тројката“ на Tesla се движи рамно со помала брзина, а вештачкиот пешак поставен на лизгачки механизам во клучниот момент излегува пред автомобилот, кој барем во теорија, би требало да ја препознае опасноста на улицата и да запре.
Но, во тестот прикажан на видеото, Tesla не запира, а несреќниот „пешак“ во налетот останува без нога и без уште некој дел од анатомијата. Автомобилот на крај го сопира самиот возач.
Clip from China of a $TSLA Model 3, evidently equipped with the latest and greatest safety technology. My guess is the 4D dojo supercomputer recognizes that the pedestrian dummy is not a human and therefore sees no reason to perform evasive maneuvers. pic.twitter.com/R1mQqbxIy9
— Stultus (@StultusVox) September 20, 2020
Во коментарите на Twitter, корисниците се шегуваат дека автопилотот на Tesla можеби е толку напреден што сфаќа дека во прашање е само кукла, па нема потреба да запира.
Меѓутоа, тоа не е единственото видео од овој вид што доаѓа од Кина, и во второто Tesla еднакво ефикасно го покосува пешакот.
Chinese media ran a series of tests to examine vehicle safety measures, recording their findings. Tesla performed by far the worst. Here is a video of a $TSLA failing its automatic braking test.
Tesla charges $8000 for "Full Self Driving" but can't detect pedestrians in the road pic.twitter.com/4fB60MPUYI
— Stultus (@StultusVox) September 20, 2020
Всушност, Кинезите тврдат дека моделите на Tesla оствариле најлоши резултати на тестирањето на автоматскиот систем на сопирање.
Tesla, се чини, има слепа точка во својот систем, бидејќи веќе стана честа појава нивните возила да налетуваат на стационарни објекти (како паркирани полициски возила или превртени камиони).
Од Tesla константно нагласуваат дека во текот на возењето со автопилот, возачот мора да биде зад управувачот и да внимава на патот.