Технолошките компании продолжуваат да бидат исклучително активни во поддршката на иницијативите што ги промовираат нивните услуги. Огромните финансиски ресурси што им се достапни на ИТ гигантите се причината зошто тие издвојуваат сè повеќе средства за иницијативи за лобирање.
Популарните брендови во овој сектор истот така го свртија вниманието кон економското законодавство за справување со пандемијата на коронавирус. Податоците од новото истражување покажуваат дека Amazon, Facebook и Google издвоиле буџет од над 20 милиони долари за лобирање во првата половина на 2020 година.
Ова не е изненадувачки, бидејќи социјалната мрежа беше најактивна со инвестиција од 10,1 милиони американски долари за вакви кампањи во првите два квартали од годината, според Центарот за одговорна политика.
Amazon е втората најактивна марка, која платила 9,2 милиони американски долари лобирање за истиот период. Како што се очекуваше, другите две компании на списокот се Apple и Google, чии инвестиции за првата половина на 2020 година се во износ од 7,4 милиони и 3,5 милиони долари, соодветно.