Социјалната мрежа Instagram од неодамна го промени начинот на прикажување на постовите.
Ова се случува откако бројот на лајкови на Instagram под секој пост стана некој вид „престиж“ што го мери влијанието на поединците и врз основа на тоа почна да се израмнува заработката на повеќето славни личности и оние што ги нарекуваме „инфлуенсери“.
За да го промени тоа, Instagram реши да стави крај на бројот на лајкови под сликите, со цел да нѐ поттикне да го цениме квалитетот на содржината, а не бројот на лајкови.
Број на лајкови (срца) притиснати на сликата ќе бидат видливи само за сопствениците на профилите, не и за другите.
И овој бројач на срца сега ќе му се прикажува само на сопственикот на профилот.
Извршниот директор на Instagram, Адам Мосери, вели дека промените се во насока на правење на Instagram безбедно и здраво место на Интернет.
Идејата е Instagram да стане простор повеќе фокусиран на врските, разговорите и заедницата, особено за младите.
Оваа новина некои ја толкуваат како пресметка на платформата на Instagram со „нездравиот“ начин на гледање на оваа социјална мрежа, на која нејзините корисници прават сè за да добијат лајк и да ја истакнат својата „важност“.
Како ова ќе влијае на инфлуенсерите и брендовите?
Фактот што „броењето“ е невидливо, значи дека фокусот ќе биде на содржината а не на бројот на лајкови, и тоа ќе овозможи слободно да се објавуваат содржино без сопствениците на профилите да се ограничуваат на „најдоброто време“ за објавување.
И еден мал потсетник за ментално здравје: Дали навистина е потребно да знаете колку луѓе ставиле лајк на вашето селфи?
Очигледно, оваа промена ќе има големи импликации за инфлуинсерите. На пример, за брендовите ќе бидат потешко да најдат инфлуенсери кои ќе работат за нив на Instagram.