„Денот на самците“ што како пандан на американските „Црн петок“ и „Сајбер понеделник“ пред десетина години го промовираше кинеската компанија Alibaba, веќе е празник за љубителите на он-лајн купувањето. Денешната продажба, само во првите девет часа, е скокната за 25 отсто и за тоа време е купена стока во вредност од 23 милијарди долари, наведе Alibaba.

Овие податоци се речиси една третина од вредноста што американскиот ривал „Амазон“ ја остварил во последниот квартал, пренесуваат британските медиуми.

„Денот на самците“ стана можност за заработка на компанијата Alibaba Group Holding Ltd) која планира да продаде акции во вредност од 15 милијарди долари во Хонг Конг.

Компанијата, која веќе излезе на американскиот пазар, многу вложи за да биде присутна во повеќе сфери, но и натаму 80 отсто од заработувачката остварува од е-трговија.

„Денот на самците“, како кинески пандан на „Црниот петок“ и „Сајбер понеделеникот“ во 2009 година беше промовиран како „шопинг фестивал“ од страна на извршниот директор на „ Али Баба“, Даниел Чанг.

Оттогаш тој израсна во еден од најголемите настани во е-трговијата и празник за љубителите на онлајн купувањето.

Често нарекуван и „Двојна единаесеттка“ името на фестивалот доаѓа од календарскиот датум што го сочинуваат четири единици (11/11) што ги симболизира луѓето кои живеат сами.