Апликацијата Instagram наскоро би можела да им овозможи на компаниите да постават нотификации и така да ги потсетат корисниците и потенцијалните купувачи за доаѓањето на нова колекција производи.
Instagram соопшти дека за почеток се здружува со 20 американски брендови меѓу кои се Adidas, Highsnobiety, Chinatown Market, Revolve и Huda Beauty.
Потсетникот ќе функционира слично како и оној кој корисниците можат да го подесат во stories за генерални лансирања, но брендовите и креаторите ќе можат да го користат новиот стикер на поспецифичен начин, а ќе биде овозможена и опција на купување преку апликацијата Instagram. Потсетникот ќе се појави ден пред излегувањето на нова колекција, како и 15 минути пред почетокот на продажбата.
Иако се работи само за тестирање, за Instagram има смисла да истражува со оглед на тоа дека уметниците и брендовите веќе ја користат платформата да ги најават своите ограничени производи. Засега корисниците мораат да постават сопствени потсетници.
Instagram во последно време се труди да стане ефикасна платформа за купување.
Поврзани артикли