Една од најпопуларните апликации за допишување WhatsApp воведува промена која на многумина нема да им се допадне.
Уште минатата година најавија воведување реклами во статусите, а сега открија детали за тоа кога ќе ја воведат оваа промена и како тоа ќе изгледа.
Рекламите во апликацијата ќе се прикажуваат во текот на 2020. година, а за почеток ќе се прикажуваат огласи во статусот. Ќе изгледаат како оние на Facebook или Instagram Stories и ќе бидат прикажувани преку целиот екран, а наместо името на корисникот ќе биде името на брендот кој се рекламира.
Coming Soon to @WhatsApp…
– WhatsApp Status (Stories) to get Ads in 2020
– WhatsApp for Businesses to get richer messaging format options
– WhatsApp product catalog to be integrated with existing Facebook Business Manager catalog
h/t + ? @Olivier_Ptv
at #FMS19 pic.twitter.com/Z5LsbADNbP— Matt Navarra ? (@MattNavarra) May 21, 2019
Со повлекување на прстот по екранот ќе можете да го отворите линкот кој ќе води до повеќе информации за производот или на страницата за купување.
Поврзани артикли