Следејќи го примерот на голем број од апликациите, посебно оние поврзани со социјални мрежи, Facebook Messenger ја претстави „темната верзија“ на мобилната апликација. Нејзината намена е да ги заштити корисниците од зрачењето на екранот.
Според неколку извештаи, тест-верзија на Messenger Dark Mode се појави во повеќе земји од светот, но таа засега не е достапна за сите корисници.
„Како резултат на константниот притисок од надворешноста, Facebook Messenger почна со јавно тестирање на темна верзија на апликацијата во неколку земји од светот“, напиша на Twitter веб-програмерката Џејн Вонг.
Facebook Messenger is testing Dark Mode in the new UI
previously: https://t.co/vT6WoKikPm pic.twitter.com/A6ETE45BPN
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) October 5, 2018
Темната верзија на апликацијата работи на тој начин што ги менува нагодувањата на боите на екранот, со што ја намалува светлината која тој ја емитува. Не само што ги заштитува очите, туку темната верзија и ја штеди батеријата бидејќи зрачи значително помалку светлина од обичната верзија на апликацијата.
Пред Facebook Messenger да се реши на овој потег, темна верзија на апликацијата промовираа апликации како YouTube, Google Maps, Firefox и Twitter.