Продажбите на паметните телефони на Huawei се зголемуваат со темпо, кое го надминува планот на компанијата, велат аналитичарите. По искачување на второто место во светот, кинеската компанија цели кон првото.
На почетокот на годината извршниот директор на Huawei, Ју Ченгдонг изјави дека кон крајот на 2018. компанијата може да го заземе второто место на светскиот пазар за смартфони, претекнувајќи го Apple. Тоа веќе се случува – во последните два квартали продажбите на Huawei ги надминуваат оние на Apple по број и генерално за годината компанијата изгледа ќе се зацврсти на второто место.
Во нова изјава, Ју вели, цитиран од Gizchine дека до искачувањето на Huawei на првото место останува малку време.
– Во следната година, разликата меѓу нас и компанијата, која го зазема првото место, ќе биде многу мала. Дури е можно да излеземе со Samsung на исто ниво. Во 2020 година, ќе имаме можност да застанеме на чело на пазарот, вели тој.
Во 2010 година, Huawei го лансираше паметниот телефон Huawei Ideos под раководство на Android со цена од 60 евра, потсетуваат аналитичарите, цитирани од изданието. За споредба, оваа година кинескиот производител понуди предводник по цена од над 1.000 евра.