Потрошувачите се повеќе се заинтересирани да имаат паметен телевизор кој поддржува 4K резолуција. Ова е причината за зголемената продажба на овој тип на уреди на пазарот. Најверојатно не знаете, но околу една третина од сите глобални пратки минатата година се паѓаат на 4K телевизори. Овој тренд ќе продолжи со полна сила во 2018 година, откако ABI Research прогнозира дека нивниот удел ќе се зголеми на 44%.

На овој начин, нивните испораки ќе достигнат 102 милиони единици во тековната календарска година. Огромната популарност на 4K телевизорите ќе продолжи и во наредните неколку години и на крајот од 2022 година. Нивните испораки се очекува да бидат по редослед од 194 милиони единици. Сите овие процеси ќе придонесат за стабилизирање на индустријата како целина, информира официјалната веб-страница на ABI Research. Изненадувачки е тоа што 4K телевизорите се најбарани во Северна Америка и Западна Европа.

Конкуренцијата помеѓу производителите е причината за се пониската цена на уредите, што дополнително ги прави атрактивни за корисниците. Интересот за 4K телевизорите постепено ќе го забрза масовното навлегување на 8K телевизори кои уште до крајот на деценијата ќе се претворат во водечки тренд во индустријата. На крајот тоа ќе доведе до премиерата на поквалитетни производи, кои се продаваат по поприфатлива цена и тоа дефинитивно е добра вест за корисниците.