TikTok повеќе не прикажува резултати од пребарувањето кога пишувате #SkinnyTok.

Критичарите кои ја поддржаа забраната рекоа дека некои видеа со ознаката промовираат нарушувања во исхраната и други нездрави или ризични навики во исхраната.

Француската државна секретарка за дигитални работи беше една од политичарите што ја предводеа кампањата против овој конкретен хаштаг. Таа води кампања против #SkinnyTok со француските и регулаторните тела на ЕУ од април.

Иако блокирањето на резултатите од пребарувањето за потенцијално штетни хаштагови е позитивен чекор, тоа само им поставува пречки на патот на луѓето кои сакаат да пребаруваат слични видеа.

„Корисниците се досетливи. Тие знаат како да избегнат модерација“, изјави за NYT професорката Ерин Дафи од Универзитетот Корнел.

Блокирањето на хаштагот е само најновото во делумниот пристап на TikTok кон содржината што би можела да поттикне нарушувања во исхраната. Во 2020 година, платформата воведе ограничувања за реклами што би можеле да „промовираат негативна или штетна слика за телото“, како што се апликациите за постење и додатоците за слабеење.

TikTok започна партнерство со Националното здружение за нарушувања во исхраната во 2021 година за да им понуди повеќе ресурси на корисниците со нарушувања во исхраната. Подоцна истата година, воведе и нов пристап кон својата страница „За тебе“ (For You page) во обид да го намали влијанието на гледањето премногу повторувачки клипови на негативна тема.