YouTube сега достигна една милијарда активни гледачи на подкасти.

Во денешно време, се чини дека скоро секој има поткаст шоу. Интересот за овој тип на содржина расте со години и подкастите се едноставно тренди.

Видео платформа како YouTube можеби не е најочигледниот избор за консумирање на аудио-базиран формат, но YouTube е всушност еден од главните играчи во светот на потрошувачката на подкаст.

YouTube сега објави дека надмина една милијарда месечни активни гледачи на подкасти во јануари 2025 година.

Годишниот извештај на компанијата покажува дека повеќе од 400 милиони часови содржина на подкаст биле пуштени на уредите во дневната соба во 2024 година, така што корисниците не користат само слушалки за подкасти.

Компанијата за аналитика Edison Research сугерира дека YouTube е најкористената платформа за речиси една третина од корисниците кои консумираат содржини на подкаст неделно, на возраст од 13 и повеќе години.