Обелоденети се развојните буџети кои што некогаш ги открил некој популарен дивелопер на игри, закопани во судска пријава, заедно со ажурирани бројки за продажба.
Буџетите за големите видео игри се меѓу најстрого чуваните тајни во индустријата за игри. Затоа е изненадувачки што кон крајот на минатиот месец, извршниот директор на Activision ги наведе трошоците за развој за три игри во најпродаваната франшиза Call of Duty на компанијата.
Во судска пријава, Патрик Кели, актуелниот шеф на креативниот сектор за франшизата Call of Duty, рече дека трите игри Call of Duty, објавени помеѓу 2015 и 2020 година, чинат околу 450-700 милиони долари за изработка.
Откриените вкупни трошоци се најголемите трошоци за развој што некогаш ги пријавила голема компанија за видео игри – и се највисоки од речиси сите што некогаш биле протечени или проценети од аналитичарите.
За споредба, во судската пријава на Sony од 2023 година се наведува дека трошоците за развој на The Last Of Us Part II за 2020 година се околу 220 милиони долари. Тој број се сметаше за огромен во времето кога беше обелоденет.
Еве ги трошоците за развој на Call of Duty игри од поднесокот на Кели, кои неодамна се појавија.
Black Ops III (2015): Развојот на играта чинеше 450 милиони долари, а насловот беше продаден во 43 милиони копии. Играта беше развиена од студиото Treyarch во текот на три години.
Modern Warfare (2019): Infinity Ward ја развиваше играта во текот на неколку години и потроши над 640 милиони долари на трошоци за развој за време на животниот циклус на играта. Играта е продадена во 41 милион примероци.
Black Ops Cold War (2020): Treyarch и Raven Software ја развиваа играта со години со тим од неколку стотици креативци. Тие на крајот потрошија над 700 милиони долари на трошоци за развој во текот на животниот циклус на играта. Насловот е продаден во 30 милиони примероци.
Гореспоменатата поделба се заснова на изјавата на Кели поднесена до судот во Калифорнија на 23 декември. Тоа е дел од одговорот на Activision на тужбата поднесена против компанијата минатиот мај во врска со пукањето во основно училиште во Тексас во 2022 година.
Тужбата, поднесена во мај 2024 година, делумно ги обвинува Instagram и Call of Duty на Activision за масакрот, тврдејќи дека платформите и содржината на компаниите влијаеле на тинејџер да убие 19 студенти и двајца возрасни во масовно пукање.
Трите игри, за кои Кели наведува буџети, се меѓу оние за кои преживеаните велат дека масовниот убиец ги играл со ентузијазам.
Поврзани артикли