Неодамнешната тужба, насочена околу асистентот Siri, поттикна гласини за насочени реклами на iPhone-ите.

Apple објави соопштение во кое ги демантираше гласините дека компанијата некогаш им дозволувала на огласувачите да ги таргетираат корисниците врз основа на снимките направени од нејзиниот асистент Siri.

„Apple никогаш не ги користел податоците на Siri за креирање маркетинг профили, никогаш не ги направил достапни за рекламирање и никогаш не ги продавал на никого за каква било цел. Ние постојано развиваме технологии за да го направиме Siri уште поприватен, и ќе продолжиме да го правиме тоа“, соопштија од компанијата.

Теоријата на заговор, на која компанијата сега реагира, се појави неодамна кога Apple одлучи да плати 95 милиони долари како порамнување. Компанијата е тужена од корисници чии разговори биле собрани од гласовниот асистент Siri, а потенцијално биле слушнати од вработените во Apple.

Facebook одговори на слични теории во 2014 и 2016 година, пред Марк Цукерберг директно да одговори и да рече дека нема вистина за нив за време на сослушувањето во Конгресот во 2018 година.