Прилично глупава и незрела ситуација се случи по The Game Awards. Стотици гејмери почнаа да пишуваат негативни критики за Astro Bot и Baldur’s Gate 3 откако Black Myth: Wukong не ја освои главната награда.
Верувале или не, некои гејмери беа навредени што кинеската игра Black Myth: Wukong не ја однесе главната награда на The Game Awards оваа година. Игра на годината му припадна на Astro Bot на Sony, додека Black Myth: Wukong ја освои наградата за најдобра акциона игра и беше избрана за игра на годината од публиката.
Како и со сите избори каде Black Myth: Wukong го освои гласот на публиката, релевантноста на наградата беше доведена во прашање бидејќи таа е еден од ретките хитови со голем буџет од Кина. Кинеските играчи се многу горди на тој факт, а бидејќи се работи за играчи од втората најнаселена земја во светот, очигледно е дека има одредена супериорност во бројот на гласови. Ако се сомневате во тоа, доволно е да се каже дека во категоријата Player’s Voice, која беше целосно избрана од играчите, меѓу петте номинирани игри имаше четири наслови од кинеска продукција (Black Myth: Wukong, Genshin Impact, Wuthering Waves и Zenless Zone Zero ).
Без разлика на дебатата дали Black Myth: Wukong ја заслужува титулата GOTY или не, некои играчи од Кина веднаш почнаа да го омаловажуваат Astro Bot по „поразот“ на The Game Awards. Тие ја „бомбардираа“ играта со лоши критики на Metacritic, и нема да верувате – минатогодишниот GOTY, Baldur’s Gate 3, исто така, настрада и таа игра доби стотици негативни критики на Steam истиот ден кога беше Black Myth: Wukong. „украден“.
Каква врска има Baldur’s Gate 3, како и минатогодишниот натпревар, со неуспехот на Black Myth: Wukong? Врската е фасцинантна – победникот во категоријата GOTY на The Game Awards 2024 го објави Свен Винке, режисерот на играта Baldur’s Gate 3. Така гневот се исфрли и на таа игра.
На незрелото однесување дефинитивно не му помогна наводната изјава на директорот на Black Myth: Wukong, кој на кинеската мрежа Weibo го изрази своето незадоволство што играта не е прогласена за игра на годината.
„Морам да признаам дека сум разочаран. Сите игри кои беа номинирани оваа година се одлични, но не ги разбирам критериумите за избор на победниците. Видов многу несогласувања и незадоволство од многу играчи. Можам целосно разберете зошто играчите не се среќни, бидејќи знам дека зад тоа не стојат болка или лоши намери, туку самодоверба. Нормално е што другите не ја препознаваат таа самодоверба. Бев толку самоуверен што мојот победнички говор е напишан пред две години, а сега останува неискористен“, напиша Фенг Џи од Game Science.
Поврзани артикли