Според податоците собрани од Appfigures, врвните игри за iPhone и iPad не се толку голем успех како што Apple се надеваше.
Во моментов, Resident Evil Village и Assassin’s Creed Mirage се достапни за iOS и iPadOS, бидејќи овие игри беа користени за промовирање на хардверските можности на моделот iPhone 15 Pro.
Но, податоците не покажуваат ветувачки резултати. Всушност, Appfigures тврди дека овие наслови се всушност неуспешни. На пример, Ubisoft’s Assassin’s Creed Mirage има повеќе од 123.000 преземања од објавувањето на 6 јуни, но помалку од 3.000 корисници платиле за целосната игра, која чини 49 долари. А дневните преземања веќе паднаа под 3.000 во просек. Овие бројки се значително пониски од другите бесплатни игри за iOS и iPadOS.
Проблеми има и Resident Evil 4, кој беше лансиран во декември минатата година за iOS. Само 357.000 луѓе ја преземале играта, а 7.000 платиле 29 долари за целосно искуство. Resident Evil Village има само 5.750 корисници кои плаќаат.
Аналитичарите веруваат дека луѓето претпочитаат поедноставни и пообични игри на нивните телефони и таблети. Некои од најпопуларните игри за мобилни телефони имаат тенденција да бидат оние што го фаворизираат уникатниот уметнички стил пред фенси графика и поедноставна игра што е допирна. Насловите со Triple A (AAA) бараат физички контроли за најдобро можно искуство, како и големи екрани. И да се разбереме, дури и iPhone 15 Pro Max има мал екран за сериозни AAA игри.
Има и други фактори кои придонесуваат, се разбира. На пример, само iPhone 15 Pro и 15 Pro Max поддржуваат наслови AAA, како и iPad со најмалку M1 чипови и дозволуваат игрите да работат како на конзолите. Ова го ограничува бројот на корисници кои можат да уживаат во овие игри.
Сепак, некои веруваат дека Apple платил студиа за игри само за да може компанијата да го промовира својот моќен хардвер.