YouTube повторно одлучи да го тестира редизајнот на својата апликација, нудејќи изглед кој во минатото предизвикуваше големи контроверзии.
Редизајнираниот интерфејс на YouTube ги преместува насловот на видеото, описот и коментарите на страничната лента. Ова отвора огромна количина на слободен простор под видеото за препорачаната содржина, директно под видеото што се репродуцира.
Овој потег предизвика огромно јавно негодување кога за прв пат беше тестиран на почетокот на оваа година. Ова го принуди YouTube да го врати оригиналниот интерфејс на многу корисници.
Сепак, забележано е дека редизајнот повторно се врати во изминатите неколку дена и се прикажува на помалку корисници на различни платформи.
Не е јасно зошто YouTube одлучил повторно да тестира редизајн кој речиси никому не му се допаднал, а компанијата во претходните изјави нагласи дека овие типови на редизајн се експериментални и обично траат неколку недели.
Се разбира, постои одреден број на корисници кои го претпочитаат дизајнот што се тестира, бидејќи овозможува гледање коментари во исто време додека се гледа видеото.
Останува да видиме дали овој редизајниран интерфејс ќе стане дел од стандардното искуство на YouTube во иднина.