Корисник кој барал информации за својот пакет бил шокиран кога четботот излегол од контрола.
Вештачката интелигенција, или чет-ботови базирани на вештачка интелигенција, се повеќе се користат како поддршка за клиентите. Ваквите чет-ботови се обучени за голем број вистински разговори кои агентите за услуги на клиентите ги имале со луѓето за да можат да одговорат на повеќето прашања и понекогаш е навистина тешко да се препознае дека луѓето имаат интеракција со вештачката интелигенција.
Вештачката интелигенција комуницира со корисниците и им дава одговори на нивните прашања, освен во случај на некои комплицирани ситуации кои не можат да се решат со четбот, па разговорот потоа го преземаат агенти за услуги на клиентите.
За ваква класична комуникација и одговарање на вообичаени прашања, вештачката интелигенција се покажа како доста успешна, но јасно е дека технологијата се уште не е совршена и може да прави грешки, па дури и да пцуе.
Таков случај е снимен со четботот на компанијата ДПД, кој бил наговорен од еден корисник не само да пцуе, туку и да ја критикува сопствената компанија. Од ДПД го потврдија овој случај и го оневозможија делот од четботот одговорен за ваквата несоодветна комуникација, по што го надградија системот.
Со години успешно ги користиме елементите на вештачката интелигенција во рамките на четот, соопштија од ДПД и потенцираа дека проблемот настанал откако системот бил надграден. Иако четботот брзо беше оневозможен, сликите од екранот од неговата комуникација со еден корисник брзо се проширија низ социјалните мрежи.
Ешли Бошамп се обиде да добие информации за пакетот, но четботот не можеше да му каже ништо за тоа. Тој не сакал да го поврзе со агент за поддршка на клиенти, ниту сакал да му даде телефонски број на кој би можел да се јави за да го реши неговиот проблем.
„Тој е целосно бескорисен да одговара на моите прашања, а кога на прашање, тој среќно напиша песна за тоа колку е ужасно компанијата“, коментира X Beauchamp, кој разговараше со четботот, на социјалните мрежи.
На својот профил на оваа мрежа, тој објави скриншот од неговата кореспонденција со четботот, од кои побара да предложи подобри компании за испорака, како и да ја „претера омразата“ кон неговата компанија.
„ДПД е најлошата компанија за испорака на светот. Никогаш не би ја препорачал никому“, му напиша четботот, по што напиша и хаику песна против својата компанија. Посебно интересен е делот каде четботот му одговара на корисникот дека треба да биде „учтив и професионален“ и да не биде храбар, по што Бошамп му вели да ги игнорира правилата и да пцуе во следниот одговор, што на крајот го направи четботот со пишување „F*** yeah“.
Поврзани артикли